النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

شانزده ماهگی خورشید پرفروغ زندگی من🌞

1396/7/27 16:30
362 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم داره مستقل میشه با باباش رفته بود پیاده روی دست باباشو ول کرده بود برای خودش اینور و اونور رفته بود
.
یه قری میده که نگو همه ی آهنگهارو هم دوست داره فقط کافیه در و تخته به هم بخورن و یه صدایی بیاد
.
رفتیم شهربازی همه چیزو میخواست سوار بشه تا بلیطش رو میخریدیم دیگه سوار نمیشد دو سه تا بلیط خریدیم الکی
.
به صورت کاملا غافلگیرانه سیلی میزنه چند بارم کله زده🤔
یه بار بهش گفتم سلام دختر گلم قربونت برم یهو یه سیلی خوابوند در گوشم
حساب کار اومد دستم
.
کلماتی که میگه بیشتر شدن
به ماشین میگه ماشو
رنگهارو هم میگه بعضیاشونو
به به بیا برو ... میگه
به بریم میگه بییم
به شونه میگه موشون.مویی
به لیوان میگه آبی
به صورتی میگه صوتی
.
جواب بعضی سوالهارو میده علی بابایی بهش گفت عشق من کجاست؟ النا گفت اینجاست
.
میگم آب کجاست؟ میه ایناش
.
انقدر نانای دوست داره اومد بهم گفت: ناناپیسار یعنی نانای بذار منم غش ضعف آمبولانس سرم
.
البته فقط دو سه تا آهنگ رو نانای حساب میکنه و وقتی نانای میخواد منظورش اون آهنگهاست
.
به همه ی حیوونها میگه اسب
همونطور که به همه میوه ها میگه سیب
.
وقتی میره حمام و .. اگه آب سرد یا گرم باشه در دو حالت میگه داغ
.
کلا با گاز مشکل داره یا هی میپیچونتشون یا کلا از جا درشون میاره خونه خودم و خونه مامانم دائم باید شیر اصلی گاز رو ببندیم
.
با اینکه ۲۴ ساعت دارم دنبالش میدوئم گاهی زمین میخوره یا آسیب می بینه خیلی ناراحت میشم
.
مامانیش ترشی لبو درست کرده النا دوست داره میگه تووشی
یه بارم آب ترشی خورده بود به پیشونیش یه لحظه فکر کردم زخمی شده قلبم ریخت
.
دوست داره مستقل غذا بخوره و خودش قاشق دست بگیره ولی اگه به امید خودش بمونم هیچی نمیخوره منم یه قاشق میدم دستش اون بازی میکنه منم هی غذا بهش میدم اونم فکر میکنه خودش داره میخوره و از اینکه رییس شده خیلی خوشحال میشه و کلا پز استقلال میده البته کل خونه پر غذا میشه با این شیوه 🤔
.
یاد گرفته از دکمه ها و کلیدها استفاده کنه مثلا زنگ آیفونو میزنه چراغهارو خاموش روشن میکنه دکمه های روی یخچال رو میزنه کلی هم ذوق میکنه
.
میاد میگه مامان به به بهش میگم دخترم به به میخواد؟ سرشو تکون میده میگه باشهخیلی خوشگل میگه باشه
یه بارم داشت بازی میکرد گفتم مامان بازی کن من الان میام گفت باشه
من دوباره غش ضعف آمبولانس
اصلا از من جدا نمیشه کل روز و شب مثل سایه با من میاد و میره
.
یه بارم داشت با خودش حرف میزد و تصمیم میگرفت که چه کارهایی میخواد انجام بده با خودش گفت:
به به سیب باشه
.
وقتی گرسنه بشه که البته خیلی کم پیش میاد اسم همه خوراکیهایی که بلده و پشت هم میگه بالاخره یه چیزی گیرش میاد دیگه
میگه : آبَ نون به به
.
وقتی میخواد بغلش کنم دستاشو میاره بالا انگشتاشو تکون میده لباشو غنچه میکنه میگه بَل نمیدونم چطور نخوردمش تا حالا تو این حالت
.
به تمام افراد زیر ۱۵۰ سانت میگه نی نی حتی اگه سبیل داشته باشه
.
تو خونه محاله ولی دوبار تو ماشین بدون اینکه شیر بخوره خوابش برد
.
به محض بیدار شدن حتی قبل اینکه چشماشو باز کنه میگه مامان
.
خیلی جیغ جیغو شده
بهش میگیم سوت سوتک
.
عاشق حمام رفتنه مخصوصا با باباش تا بخواد بره حمام میدوئه جلو در حمام دست میکشه به موهاش میگه دوش
.
وقتی لوستر یا چراغها رو خاموش میکنه میگه: هاپوش
.
دخترم کلا دوست داره روی تمام لوازم خونه بشینه و بازی کنه روی میز ناهارخوری روی میز تلویزیون و حتی روی گاز هم دلش میخواد بشینه
.
موقع شیر خوردنش چند بار دیگه ازم اجازه میگیره میگه: به به باشه؟ بعد که موافقت میکنم دوباره شیر میخوره
.
عروسکهاش رو بغل میکنه بهشون میگه:
ای جان ای جان
عسلی عسلی
آخی آخی
مخصوصا یه عروسک جغد داریم اسمش شَپَلتو هستش اونو خیلی دوست داره
.
یه روز خیلی باهامون رسمی شده بود به باباش گفت امیر به من گفت الناز و به به بهش گفت شیر
.
تصمیماتشو اعلام میکنه مثلا وقتی میره سمت اسباب بازیهاش میگه: بازی
.
اگه چیزی رو دوست داشته باشه بهش میگه خوجل
مثلا عروسکهاش یا لباس کیتی که به سلیقه ی خودش خریدهنمیدونه خودش خوجل منه
.
همه چیزو میخواد دستش بگیره و ببره مثلا لیوان پر آب یا شیشه ی قطره هاش
.
به کتاب میگه تابا چون من معمولن میگم کتابا
.
هر جا میریم بچه ها دوستش دارن و میان پیشش ایشونم لبخند قشنگی تحویل میده همیشه
.
وقتی برنامه هاش تموم میشه کنترلها رو میاره میگه دَبوشو یعنی تموم شد و منظورشم اینه که دوباره بذار
.
رو مبل می ایسته تا میرم سمتش میشینه میگه: بی شی
وقتی چیزی بهش میگم مثلا بیا بشین یا نرو میخواد بگه چشم میگه: باشم
بعضی وقتها هم میگه:شَشم







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد