النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

نی نی ایده آل...!

1392/7/24 3:10
2,107 بازدید
اشتراک گذاری

مسئله خیلی ساده است:

یه بابای ایده آل xیا+ یه مامان ایده آل =

یه نی نی ایده آل

جالب بود نه؟؟!!

نه؟!

آخه من برای حرفم دلیل هم دارم : من و امیر علی بین ده هزار زوج در جشنواره ی همسر ایده آل مجله ی زندگی ایده آل به همراه 2 زوج دیگه به عنوان همسران ایده آل انتخاب شدیم!!

بعد به دعوت مجله ی زندگی ایده ال، رفتیم پیش کوروش جوان عزیز( عکاس مجله) و ازمون عکس گرفت که عکسمون کنار مطلبمون توی مجله چاپ شد!! خانم رحمانی عزیز هم که بعدا متوجه شدم  یه مهرماهی تمام عیاره مثل خودم ! خیلی با من و امیر همراه شده بودن و کلی برامون زحمت کشیدن، جا داره همینجا از زحماتشون تشکر مجدد بکنم و تشکر کنم که پارتی بازی توی کارشون نبود چون واقعاً ما هیچ آشنایی قبلی با ایشون و هیچ کدوم از کارکنان مجله نداشتیم.

چند روز بعد هم 50 زوج برتر این جشنواره رو دعوت کردن به فرهنگسرای ارسباران و یه جشن گرفتن و به قید قرعه 10 تا جایزه دادن که ما برنده نشدیم!

امیرعلی با یه حسی که واسم خیلی جالب بود درست مثل بچه ها دوست داشت جایزه رو هم ببره میگفت اینطوری برنده شدنمون کامل میشد!! الهی من قربون این قلب گنجیشکیش بشم!! ماچبغل

پس حالا قبول میکنید که نی نیه یه زوج ایده آل یه نی نی ایده آله؟؟

niniweblog.com

اینم عکس و مدرک!!:

البته من از لوگوی مجله ی زندگی ایده آل برای طراحی آرم نی نی ایده آل خودم استفاده کردم!

النا نی نی ایده آل

niniweblog.com

 

النا نی نی ایده آل

 niniweblog.com

اینم عکس مطلبمون در مجله و لوح یادبود جشنواره و عکس امیرعلی در حال قرعه کشی در مراسم:

همسر ایده آل

niniweblog.com

امیر علی در حال قرعه کشی.. 

niniweblog.com

و اینم شاسی عکس یادگاری که بعد از جشن از دفتر مجله هدیه گرفتیم!

یادگاری از مجله ی زندگی ایده آل

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان پارسا
23 مهر 92 9:02
سلام


منم از این طریق به شما خانواده ایده ال تبریک میگم


می خواستم بدون چطور در این جشنواره شرکت کردید


ممنونم خانمی این جشنواره توسط مجله ی زندگی ایده آل انجام شد عزیزم

مامان روشا
23 مهر 92 20:14
مبارکه خانواده ایده ال


مرسی عزیزم
سمیه مامان زینب
23 مهر 92 23:29
سلام خانومی خیلی خیلی بهتون تبریک میگم یه نظر خصوصی میذارم جوابش رو اگه دوست داشتی واسم بفرست.
مامی آنا
24 مهر 92 5:11
چه باحال زوج ایده آل.امیدوارم همیشه ایده آلترین زندگی را کنار النا کوچولوسپری کنید.ولی خودمونیم مشهور شدین ها


مرسی عزیزم ممنون برای شما و آنا هم همین آرزو رو دارم..
راجع به مشهور شدنمون هم بببلللهههه...
قراره یه اهنگ هم با pitbull بخونیم!!
خاله
24 مهر 92 11:52
تبریک..............

من از سایت نی نی بلاگ نیستم
نمیتونم س نی نی و فعال کنم.


آخی طفلکی خاله! غصه نخوریا...
توت فرنگی(مامان علیرضا)
24 مهر 92 13:25
سلام
اول اینکه زکاتت منو کشته

دوم خیلی جالب بود هم خودت همی نی نیت
ماشالله به مامان هنرمند

انشالله در تمام مراحل زندگیتون موفق باشی
مهر ماهی من

شما چندم مهری بیایم تولدتون رو تبریک بگیم
ممنون به وب پسرم سر زدی
راستی زکات نظر دادن اینه که باید به نی نی من و وب خودم سر بزنی
یادت نره منتظرتم
النا جون رو 10 تا ماچش کن


سلام توت فرنگیه عزیز
ممنون بابت ابراز لطفت خانمی
تولدم ده مهر بود عزیزم گذشته.. ممنونم
حتما به شماو علیرضا جان سر میزنم
شما هم پسری رو ببوس عزیزم
مامان سام
25 مهر 92 6:00
قربون النا خانوم ایده آل
تو بهترینیییییییییییییییی


ممنونم خانمی
شما خیلی لطف داری عزیزم
مامان محمدحسین
25 مهر 92 8:10
سلام مامانی...



احسنت اول رو به شاهزاده خانم ایده آل میدم و بعدش به مامان و بابای ایده آل ....



مبارک باشه....






مرسی عزیزم ممنونم



مامانی باران
25 مهر 92 14:22
زنده و پاینده باشید خانواده ایده آل ... حتما معادلات شما درسته چون بی دلیل که آدم رو به عنوان زوج ایده آل انتخاب نمیکنن!!! تبریک صمیمانه من رو بپذیرید... :-* :-* :-* پس جا داره از تجربیات و راهکارهای ایده آل خودتون ما رو بی نصیب نگذارید دیگه خانمی ...


مرسی از لطفت عزیزم
حسابی شرمنده شدم الان..
zahre
27 مهر 92 1:51
سلام خوبین تبریک میگم امیدوارم خدا خوشیتونو ازتون نگیره بهترین هارو برا نی نی تون ارزو مندم به وبلاگ ما هم سری بزنبد


سلام عزیزم ممنونم از محبتت و حتما بهتون سر میزنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مهر 92 13:54
ممنون از حضور گرم و زیباتون توی وبلاگمون...


خواهش میکنم! قابل شما رو نداشت عزیزم شما هم خوش اومدی مرسی
خاله مهری
27 مهر 92 16:56
سلام عزیزم.تو نمیگی چش میخوری اینقد عکسای ناز انداختی؟ دل خالت برات شده اندازه عدس. اینترنتم قطه از کافی نت بهت سر زدم. اینقد دلم میخواست ببینمت که تا مامانت آدرس داد پریدم کافی نت سر کوچه ببینمت. مامانتو ببوس بگو بی مرفت خاله 2-3 بار اومده خونه ما،تو چرا منو نمیبری خونشون؟


سلام به مهری جون خودم
مرسی که اومدی به وبمون خونمونم بیا ما هم میایم بخدا.. حتماً .. قول میدیم
مامان محمدحسین
28 مهر 92 21:03
راستی مامانی با افتخار لینکتون کردم...


مرسی عزیزم
سمیرا
29 مهر 92 18:26
آفریننننننننننننننن آفرین چقدر خوببببب چه مسابقه جالبییی
حرفتم واقعا قبول دارم تا زندگی آدم خوب ایده آل نباشه نی نی درست بزرگ نمیشه .

مبارک باشه خانومی

خیلی برام جالب بوددددد این مسابقه


سلام به سمیرای عزیز به وب دخترم خوش اومدی و از محبتت هم ممنونم
البته مسابقه نبود و جشنواره بود و داورا هم بر اساس معیارهای خودشون همسران ایده آل روانتخاب کردن !
بابا و مامان از زبان محمد طاها
30 مهر 92 8:07
سلام شاهزاده کوچولو
عروس مامانم میشییییییییییییییییییییی



واییی نگو این حرفو... خجالت میکشم!!!!
مامان ستاره
30 مهر 92 12:21
مبارکه عزیزم ..... انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشید گلم ...
اینم واسه نی نی خوشمل



مرسی عزیزم
الهه مامان آرمین
3 آبان 92 1:41
سلام
مبارکه خیلی خوبه.مسلما حس خوبی دارید.
ما رو لینک نکردید البته هر جور راحتید


سلام به الهه خانمیه عزیز
بابت محبتت ممنونم
برای لینکتون اقدام کردم ولی توی نظر قبلیتون آدرس وبتون فعال نبود حالا از همین نظرتون اقدام میکنم عزیزم
مامان اسما
8 آبان 92 17:44
ای جونم چه خانواده ایده الی


مرسی عزیزم
Marzieh
11 آبان 92 12:57
عزيزم به سلامتي مباركت باشه . دختر نازت هم به اسم الناست و اميدوارم خداواستون نكهش داره و باعث افتخار خانوادش بشه.


ممنونم ازت خانمی ، امیدوارم همه موفق وشاد باشن
الهه مامان آرمین
12 آبان 92 17:23
مامان ایده ال کجایی؟ زود اپ کن منتظریم


چشم بزودی
سمیه مامان زینب
13 آبان 92 0:11
سلام کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا دلمون تنگ شده برات


سلام به تو دوست خوبم.. مرسی از دلتنگیت
چندروز کار داشتم به زودی آپ میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد