النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

خوابهای ناز النا..

1392/7/28 2:30
830 بازدید
اشتراک گذاری

 

قبلاً هم گفتم که عاشق ژستای خوابیدنشم!

البته بجز اونکه شبا میچرخه و روی شکم میخوابه و براش خوب نیست و من مجبورم مثل یویو تا صبح هی برم و بیام تا خانم درست بخوابن!

niniweblog.com

لالا.. لالا.. انار دونه دونه..

بخواب تا شعر من یادت بمونه..

niniweblog.com

لا.. لالایی لالا نی نی 

خوابای خوش ببینی..

پیش گلها بشینی..

niniweblog.com

اینم چند تا عکس از خوابیدنهای النا تا شش ماهگی:

روز اول:

اولین روز .. اولین خواب

اولین روز.. اولین خواب 

niniweblog.com

شش روزگی:

نی نی النا بعد از مهمونی خسته بوده، غش کرده!

 النای شش روزه بعد از مهمونی خسته بوده غش کرده!

niniweblog.com

سیزده روزگی:

من عاشق این ژستاتم دیگه!

 من عاشق این ژستاتم دیگه...

niniweblog.com

چهارده روزگی:

موش موشکی خوابیده دخترم..

موش موشکی خوابیده دخترم 

niniweblog.com

پنج ماهگی:

نازتو بنازم...

نازتو بنازم... 

niniweblog.com

شش ماهگی:

وای خدا ... لباشو ببین..!

لباشو ببین ... 

niniweblog.com

ماه من ، تو شبای تار...

چشماتو روی هم بذار...

حرفامو بخاطر بیار...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیه مامان زینب
23 مهر 92 0:42
سلام خانومی یه سوال واسم پیش اومد اینکه مگر النا جون تو اتاق جدا میخوابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خانمی ، چطور مگه؟

النا تو اتاقش و روی تختش میخوابه! اینجانب هستم که توی اتاقم و روی تختم نیستم و کنار تخت النا میخوابم!

مامان روشا
23 مهر 92 20:17
عزیزم چه ناز خوابیدی.هزارتا بوس


ممنونم خاله ی مهربون
سمیه مامان زینب
23 مهر 92 23:34
نه عزیزم فک کردم تنهایی تو اتاقش میخوابه تعجب کردم چون من از وقتی دخترم به دنیا اومد تخت رو گذاشتیم کنار و به ترتیب رو زمین میخوابیم
مامانی باران
25 مهر 92 14:36
خوشا به حال الناجون که چنین مادر باسلیقه و با ذوقی داره که تمام مراحل رو به زیباترین شکل به تصویر میکشه ...
در مورد خوابیدن من هم دقیقا مثل شما از رختخواب خودم آواره شدم و با دست و پایی کاملا جمع روی تخت باران خانمی میخوابم !!! فقط برای اینکه عادت بکنه همیشه توی رختخواب خودش بخوابه ....


سلام ممنونم از محبتت عزیزم
الهی .. درکت میکنم... درست میشه!
این نیز بگذرد...
زن دایی بهنازوبهنوش
9 آبان 92 14:37
ماشالا
دخترت خیلی نازو جیگره
ایشالا موفقیتاشو ببینی


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد