النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

تم تولد شاهزاده کوچولو

1393/4/1 8:41
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از تمهای تولد خانم خانمها، دختر درجه یک من، شاهزاده النا:

     تولدت مبارک ناز دخترم.. 

elena birthday tem

 niniweblog.com

elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

 elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

elena birthday tem

niniweblog.com 

رول بطری ها :

elena birthday temniniweblog.com

HAPPY BIRTHDAY 

 دوستت دارم

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان نگار
24 فروردین 93 11:01
خیلی باحال بود .بازم تبریک
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم
نرگس
24 فروردین 93 15:53
عااااااااااااااااااااااااااالی
مامی آنا
31 فروردین 93 4:32
تولدت مبارک عزیزم.چه تم خاص و قشنگی.همه چیز عالی بود دستتون درد نکنه
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم همیشه لطف داری
مامی آنا
31 فروردین 93 4:36
مامانی چه کار خوبی کردی غذای سنتی تدارک دیدی واقعا غذای فست فودی فقط ظاهر قشنگی دارن باطنشون پر از ضرره.راستی قد و وزن دخملی تو یک سالگی چقدر بود؟ من حس میکنم آنا ریزه اما گمونم من انتظارم زیاده
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
باهات موافقم.. آنا جونی که خیلی تپلی و با نمکه النای من هم با قد 76 سانت و وزن 9 کیلو و نیم یه ساله شد که یه کم وزنش پایینه
ماما نگار
31 فروردین 93 8:54
خواهان آنم که ضربان قلبت با لبخندهای مکرر تکرار شود و هرآنچه به دل آرزو داری از آن تو باشد.روزت مبارک
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از پیام بسیار زیبات و روز شما هم مبارک
خاله
5 اردیبهشت 93 12:23
سلام خاله ی مهربون وبم آپ شده با کلی عکس بدو بیا که منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
♥مامان و بابای شاهزاده محمدایلیا♥
10 اردیبهشت 93 12:04
سلام تفلد النا جون مبارک چه تم های قشنگی چه جوری درستش کردی مامان النا؟
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام دوستای با وفــــــای ما ممنونم با فتوشاپ طراحیشون کردم
مهديه، ماماني آينده
14 اردیبهشت 93 10:50
سلام الناز خانم هنرمند من ديروز خيلي تصادفي با سرچ كلمه غذاهاي ويارونه، با وبلاگ الناي دوست داشتني شما آشنا شدم و از ديروز تا الان همه پست ها رو خوندندم و عكس ها رو ديدم. پست به دويا اومدن النا حسابي اشكمو در آورد. من كار شعر و داستان ميكنم و قلم طناز و لطيفت رو خيلي دوست داشتم. قصد راه اندازي يه وبلاگ براي ني ني دوماهه ي تو راهم رو داشتم كه با ديدن وبلاگ النا، تصميمم كاملا قطعي شد.. از خدا براي شما، همسرت و دختر نازت شادي، آرامش و سلامتي رو آرزو دارم و دعا ميكنم خداوند خانواده گلت رو هم حفظ كنه. منتظر مطالب و عكس هاي تازه ازت هستم، در پناه خداي خوبي ها...
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به مامانی تازه کار! به جمع مامانا خوش اومدی.. از محبتت ممنونمو امیدوارم آدرس وب نی نی خوشگلتو بهم بدی تا بهتون سر بزنم موفق باشی
افسانه مامان هیچکس!
16 اردیبهشت 93 2:05
عزیزم کجایی؟نمیخوای پست جدید بذاری؟ داریم کم کمک نگرانت میشیم آ
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به شما دوست خوبم خیلی مشغولم و خیلی هم از نگارش وب دختری عقبم ولی انشااله جبران میکنم... قول میدم
نی نی عکس
16 شهریور 93 12:38
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد