النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

من کی هستم؟ یا ؟ WHO AM I

1393/4/1 10:21
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

من النا، شاهزاده کوچولوی مامان و بابا هستم

elena

(البته توی این عکس عینک مامانی رضوان رو زدم که موجه تر بنظر بیام!)

و با اینکه فقط یه سالمه کلی طرفدار و هواخواه توی دنیا دارم و کلی برای خودم محبوبم!!!

اینم بخشی از دلایل محبوبیتمه!:

من عضو برتر گروه نی نی های سطح A هستم!:

elena

من نویسنده ی واقعی داستانهای شرلوک هلمز هستم:

elena

با pitbull یه آلبوم دارم که رکورد فروش رو در سطح دنیا شکسته:

elena

تو چند تا از انیمیشنهای معروف از کمپانی های معروف مثل pixar و dream works و ... حضور داشتم:

elena

niniweblog.com 

 elena

یه سری کارخونه دارم که مواد خوراکی و .. تولید میکنه که در تمام کشورهای جهان مشتری داره مثل این روغن زیتون!:

 elena

یه کتاب نوشتم در باب انسان، خودشناسی و خداشناسی و به طور کلی راجع به ایدئولوژی فردی و جمعی! که کهکشان رو ترکونده و همه دارن مطالعه و تدریسش میکنن:

elena 

خیلی از شخصیتهای سیاسی با گره زدن خودشون به اسم و عکس من رای آوردن و وارد جهان سیاست شدن که به دلایل امنیتی عکسشون رو نمیذارم!

 نیشخند

٩٩/٩ درصد از سهام فیس بوک در اختیار منه اما چون هنوز به سن قانونی نرسیدم از زوکربرگ که شریکمه و ٠٩/٠ درصد از سهام رو داره خواستم که مسئولیت امور رو به عهده بگیره:

 elena

دیروز قرارداد بازی نقش اول سری جدید هری پاتر با عنوان * النا پاتر* رو امضاء کردم:

 elena

و بخاطر همه ی این دلایل:

همه دنبالمن

elena 

حتی شرک

 elena

طرفدارام عکسمو همه جا حک میکنن:

elena 

روزنامه ها هر روز توی صفحه ی اول راجع به من مطلب مینویسن:

 elena

برای تبلیغات از تصویرم استفاده میکنن:

 elena

کمپانی ها برای ایجاد جذابیت محصولات جدیدشون رو با عکس من روانه ی بازار میکنن:

 elena

همه دائم دنبال آخرین عکسم هستن:

elena 

هر روز تو نقاط مختلفی از دنیا نمایشگاه عکسهام برگزار میشه:

 elena

در وصف من( البته محبت دارن!) همه اش شعر و ترانه می سرایند:

آخریش هم با این مضمونه: 

ای النای ناز ...

با دل من بساز ...

 elena

بازار سوء استفاده هم برای فالگیرها داغ شده و با مطرح کردن اینکه من توی فالشونم! و خوش یمنم! مردم رو سرکیسه میکنن! فال قهوه و ورق و ...

همینجا اعلام میکنم من اعتقادی به این امور ندارم و از طرفدارانم خواهش میکنم که در بند این شیادان گرفتار نشن!!!!!متفکر

elena

niniweblog.com 

elena 

کمپانی شنل به تازگی عطر جدیدش رو با اسم و عکس من روانه ی بازار کرده! راستشو بخوای از این کارشون خوشم اومد!

 elena

بتازگی یه نویسنده ی گمنام با نوشتن کتاب زندگی من حسابی برای خودش اسم و رسمی بهم زده:

elena 

اغلب هنرمندای بین المللی دوستام یا طرفدارام هستن:

مثل برد پیت

elena 

جانی دپ

 elena

black eyed peas

که همون لوبیای چشم بلبلی خودمونه:

elena 

و خیلیای دیگه از جمله خانمها: نیکول کیدمن و جنیفر لوپز و آنجلینا جولی و ...

و همه ی هنرمندای ایرانی خانم و آقا از دوستان و طرفدارای من هستن و چون نمی تونم اسم همه رو بیارم برای اینکه دوستان عزیزم رو ناراحت نکنم از کسی اسم نمیبرم!!

حتی فرشته های آسمون هم منو دوست دارن و هر روز تصویرمو توی آسمون ثبت میکنن:

elena

البته اینهمه محبوبیت دردسر هم داره!!

مثلاً عده ای هستن که از شدت حسادت به بهانه های مختلف برعلیه من تحصن و اعتصاب میکنن البته جز اینکه عکسمو پاره کنن یا آتش بزنن کار دیگه ای نمیتونن بکنن چون خدا با منه!

 elena

و یه مشکل اساسی هم که بدلیل محبوبیت دارم

پاپاراتزیه!

elena

بله درست فهمیدین عکاسهایی که بیست و چهار ساعت دنبالمن!

حتی برای تعویض پوشکم هم مشکل دارم!

سخته واقعاً..

 اما من به عشق شما طرفدارای عزیزم تحمل میکنم

دوستتون دارم 

پسندها (6)

نظرات (32)

زهرا
13 بهمن 92 22:44
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
لینکتون کردم و موفق باشید
خاله
14 بهمن 92 17:02
خدا حفظت کنه کوچولو
صفورا
15 بهمن 92 10:28
خدا حفظش کنه زیباست اسپند یادت نره پیش ما هم بیاید
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما میام
مامان نگار
16 بهمن 92 8:58
خیلی عکسای نازی بود .توضیحاتش هم باحال بود .
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم
نرگس
17 بهمن 92 21:06
خیلی کارت عالی بود مامان شاهزاده کوچولو عکسهای النا هم خیلی قشنگ بودن عزیزم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مچکرم خانمی لطف کردی که اومدی مثل تمام دوستای مهربونی که همیشه به ما و دخترمون سر میزنن و ما ممنون نگاههای مهربونشون هستیم
مامان پارسا
19 بهمن 92 8:45
خیلی وبلاگت قشنگه، البته با عکس های نی نی نازت قشنگ تر هم شده، عکس های هنری این پستت با توضیحاتی که برای هر کدوم نوشتی واقعاً دیدنی و خواندنی بود. خدا نگهدار این شاهزاده کوچولو باشه.
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطف شماست
مامان رها
19 بهمن 92 14:17
سلام خدا حفظش کنه چطور این عکسها را درست کردی
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
یه سری عکسای النا عکاسی و طراحی خودمه توی فتوشاپ براش طراحی میکنم و برای یه سری هم از فتو ادیتورها استفاده میکنم
یاسمن جون و مامان
19 بهمن 92 20:25
سلام من یاسمن گل بانو پرنده ی کوچک خوشبختی مامان و بابام هستم .فعلا توی ویترین باهم همسایه ایم از اینکه با النا کوچولو آشنا شدم خوشحالم به من هم سری بزنید .تازه توی قسمت لینکها به اشعار مامانم هم دعوتید. تولدت هم که یک ماه قبل بود مبارک.
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام... مرسی.. ممنونم بابت همهچی و اینکه خوشحالم که همسایه ایم و حتما میام پیشتون عزیزم
مامان حدیث
20 بهمن 92 20:13
سلام از خوندن مطلبتون کلی کیف کردم استعداد خوبی تو نوشتن دارین نی نی تون هم خیلی نازه خوشحال می شم به ما هم سر بزنین
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام و ممنون حتما پیشتون میام
خاله مینا
23 بهمن 92 15:41
واااای چه النا ی نازی. ماشالا راستش من موقع نام گذاری دخترم بین هلنا و النا مونده بودم خلاصه واسه اینکه مامان بزرگهاش راحت تر باشن با اسمش گذاشتیم هلنا اما النا هم خیلی خیلی دوست دارم. واقعا که اسم محشری گذاشتیم ها هر دو شون هم الهه زیبایی ان دیگه .. به به دختر نازتو ببوس
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام خانمی ممنون از لطفت خدا دخملای خوشگلمون رو نگه داره
خاله مینا
23 بهمن 92 15:44
راستی خیلی زیبای مینویسی. آفرین به تو ... هنرمند ، نویسنده ، گرافیست ... و چند تا هندوانه دیگه
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنون از هندوانه هاتون خانمی!!!
افسانه مامان هیچکس!
24 بهمن 92 13:06
خیلی خوشحال شدم عکس النا جونو توی ویترین نی نی وبلاگ دیدم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم ما هم خوشحال بودیم از توی ویترین همه رو میدیدیم!!
مامان شاهزاده ايليا
5 اسفند 92 16:56
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:00
سلام ای نمیری دختر چه جالب بود خوب النا توشرکتهای کمپانی وانیمیشنها و نویسنده گان بزرگ جا باز کرده انشالله که بزرگ میشه میشه پروفسور تمام دنیا
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام مرسی خانمی النا خانومه دیگه!!
مامان سام
6 اسفند 92 16:45
معلومه شاهزاده به این زیبایی باید اینقدر هم طرفدار داشته باشه من که یکی از یزرگترین طرفداراتم دووووووووووووووووست دارم النا جوووووووووونم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم منم طرفدار سام خوشگلتم
مامی آنا
10 اسفند 92 3:52
چقدر جالب نوشتی واقعا هنرمندانه بودعکس های النا هم که معرکهههههههههه
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم دیر به دیر میای پیش ما...
خاله
10 اسفند 92 21:28
وب دختری با کلی عکس به روز شد منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا زودی بیاا
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ای جونم چه نفسی شده دخملی عکسهاشم خیلی خوگلن و سوراخ شدن گوشش مبارک
مامان و بابای محمد طاها
13 اسفند 92 15:22
ما یه مدت نبودیممممممم به ما سر بزنیددددددددددددددد
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
خوش اومدین دوباره حتما میام
خاله
16 اسفند 92 12:23
چرا آپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم کلی مطلب نانوشته دارم ولی خیلی درگیر و گرفتارم انشااله به زودی که مشکلاتم رفع بشه آپ میکنم بروی چشم
افسانه(مامان فاطمه)
20 اسفند 92 20:03
کجایی مامانی النا جون چطوره خوبه ان شاءالله
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام مرسی عزیزم بزودی میام
خاله
29 اسفند 92 13:07
سال نو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی در کنار فرزند نازت خدا حفظش کنه...................
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم ممنون امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشی خانمی
مامان سبحان
7 فروردین 93 8:07
خیلی جالب بود عزیزم. اگه تونستین به سبحان جون ما هم سر بزنین
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنونم از شما و سبحان جون مهربون حتما میام به وبتون عزیزم
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 23:35
عالی بود
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی از شما دوست جدید
مامی آنا
8 فروردین 93 3:51
سلام دیر به دیر میام ولی هر طور شده میاماما چشمم به در خشک شد و شما نیومدیمنتظرتم حتما بیا
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به مامی آنا جونم عیدتون مبارک چند بار به وبت اومدم عزیزم اما توی قسمت نظرات نتونستم وارد بشم!!؟ چرا؟ اصلا پنجره اش برام باز نمیشه!
خاله
11 فروردین 93 15:09
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عید شما و تولد دخملی هر دو مبارک
مامان مریم
21 خرداد 93 18:53
خیلی بامزه بود خدا حفش کنه
مامان سمانه
27 مرداد 93 12:43
سلام دوست عزیزم... امامانی واقعا خسته نباشید از این وبلاگ زیبیایی ک واس النا جونم درست کردی... خیلی عکساش بامزه بود لذت بردم...... دختر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه ........ دوست خوبم با اجازه لینکتون میکنم....
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به شما خانومی مرسی که اومدی منم به وبت اومدم فکر کنم اسم آریسا قشنگتره آرتمیس اگه اشتباه نکنم الهه شکاره!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
29 مرداد 93 13:34
کجایییییییییییییییییییییییییییییییی؟
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
6 شهریور 93 15:48
خدا رو شکر که نظرم تایید شد خدا نکرده فکر میکردم طوری شده
مامان ارميا و ایلمان
8 شهریور 93 11:57
خیلی عکسهات قشنگ بودن گلم. ایشالله روزی تیتر بهترین و موفق ترین دختر توی سایتها و روزنامه ها بشی.
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید
افسانه مامان هیچ کس!
23 مهر 93 0:03
خانومی کجایی پس؟ زود باش بیا دیگهکلافم کردی خووب
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام ای جانم خیلی بامزه بود بزودی مینویسم.. همه ی خاطراتشو نوشتم تا بیامو ثبتشون کنم
آرنیکا
28 مهر 93 10:31
سلام خدمت بابایی و مامانی عزیز من یه وبلاگی با عنوان طاحی و روتوش عکس درست کردم که با مبلغ پایینی اینکار رو انجام میدم خوشحال میشم بهم سر بزنید و نمونه کار ها رو ببینید با تشکر آرنیکا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد