النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

اولین مرواریدهای شاهزاده خانم..

1392/10/2 4:18
974 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comelena

 

دندونات مبارک عسلِ مامان..

هپی دندون!!!

دندونات رو از کجا خریدی؟!

niniweblog.com

یه فرشته ی کوچولو دو تا مروارید سفید رو ٣٠ مرداد سال ٩٢ آورد و به النا خانمی هدیه داد.. و ما هم یه دست دندون مصنوعی رو که واسه النا سفارش داده بودیم کنسل کردیم!  قهقههniniweblog.com

elena first tooth

niniweblog.com

 

خدایا ..از خوشحالی بال در آوردم  وقتی دیدم دندونای خوشگل خانمی در اومده.. کلی بغلش کردم و چلوندمش ..زود به امیر علی و بابا و .. زنگ زدم ..

niniweblog.com

توی روزهایی بودیم که بابابزرگ النا تازه فوت کرده بود و کلی غم به دلمون بود و یه کم با این اتفاق لبخند به لبمون اومد.. فردای این روز هم تولد امیرعلی بود که به دلیل فوت آقا تولد براش نگرفتیم.. و برای النا هم دندونی برگزار نکردیم و بعد از چند هفته مامانی گلناز دندونیش رو پخت..

niniweblog.com

شب قبل از اینکه دندوناش در بیاد کلی بیخوابی کرد و تا صبح بیدار بودیم حتی صبح آوردمش تو رختخواب خودم و باهاش بازی کردم تا آخرم رو پای آقا گاوه خوابش برد.. من فکر میکردم توی مراسم و .. خسته شه یا بخاطر دل درد یا چه میدونم گوش درد بی تابه ! اما فکر نمیکردم بخاطر دندونای عسل خانم باشه..

niniweblog.com

اون شب که دندون اومد..

یارم خوابش نیومد..!

niniweblog.com

 elena first tooth

niniweblog.com

 النا در حال تست دندونای خوشگلش :

 elena first tooth

انگار ازشون راضیه، چون داره میخنده!:

 elena first tooth 

niniweblog.com

 اینم دندونی النا خانم:

elena first tooth 

niniweblog.com

اینم عکس هدایای دندونی خانمی:

ست لباس سرمه ای رو مامانی گلناز و ست صورتی و قهوه ای رو عزیز و آبابا و ست سبز رو هم خودم براش گرفتم:

 elena first tooth

هدیه ی مامانی رضوان که گفته حق ندارم خودم ازش استفاده کنم و باید برای جهیزیه ی النا نگهش دارم! و پاکت هم هدیه ی زنعموی خودم اکی جونه:

 elena first tooth

این لباس خیلی خوشمل هم هدیه ی زکیه خاله ی عزیزه به سلیقه ی آقا امیر پسر مهربونش، مرسی که ما رو یاد کردین ممنون:

 elena first tooth

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سام
28 آذر 92 6:34
به به مرواریدای قشنگت مبااااااااارک امیدوارم که بقیه ی مرواریدات هم به راحتی در بیان و همیشه سلامت و خندون باشی کادوهای قشنگت هم مباااااااااااارک باشه عزیز دلم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام مامانی جون سام ممنون که به ما سر میزنی مهربون
قالب و تقویم کودکانه
28 آذر 92 8:16
نرم افزار منحصر به فرد مخصوص کودکان با بيش از صد نوع قاب عکس زيبا و فانتزي اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد که بدون نياز به داشتن دانش خاصي از اين نرم افزار استفاده کنيد هم چنين قادر خواهيد بود عکس هاي خود را رتوش يا آرايش کنيد و رنگ و کنتراست عکس را نيز تغيير داده و از افکت هاي مختلف اين نرم افزار استفاده کنيد. اين نرم افزار تماما ژاپني بوده و به همراه اموزش به شما ارائه خواهد شد. با يک بار بازديد ضرر نمي کنيد.
مامان محمدحسین
29 آذر 92 18:45
مبارکت باشه عزیزم.... دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام و ممنون یلدای شما هم مبارک عزیزم
مامان و بابای محمد طاها
30 آذر 92 7:56
سلام مبارک دندون کوچولوهاش از این به بعد یه دندونی شماهارو بگیره که
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
موافقمچون شروع کرده امروز اومد و سر زانومو گاز گرفت بعد من بهش گفتم: النا مامان و گاز میگیری؟ دعواش نکردم واقعاً ولی زد زیر گریه و حسابی گریه کرد! من هم گاز میگیره هم مظلوم نمایی میکنه این دختر من! طوریکه انگار من اونو گاز گرفتم!!عاشق همین کارای با مزه اشم دیگه
نرگس
30 آذر 92 10:30
النا جون مرواریدای خوشگلت اومدن......مبارکههههههههههه هزار تاااااااااااا چه کادوهای خوشگلی...مبارکت باشه عزیزم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام نرگس خانمی مرسی از بوسهات
قالب . آموزش . دخملی شکلک
1 دی 92 2:51
سلام گلم...ماشاا.. به دخمل نازت اگه دوست داری تا بالا برتو براتروشو کنم طرف قالب البته خودت با برنامه پینت هم میتونی
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی عزیزم عکس قالب و بالابرش رو خودم طراحی کردم ولی به این نکته که گفتی توجه نکردم اینم فکریه ها درستش میکنم
مامان نگار
1 دی 92 9:38
مبارک دندونای قشنگت خانم طلا.صد ساله شی ایشا... به ما هم سر بزن
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی ممنونم، امیدوارم صد سالگیم شما هم بیای نظر بذاریحتماً سر میزنم
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 22:05
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . ..
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنون و امیدوارم این زمستون توی زندگی هممون برف سقید برکت به فراوونی بباره...
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 22:06
دندون جدید مبارک قند عسلبهخ جمع کباب خورها خوش اومدی النا خانم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی مامان لیلا خانمی اتفاقاالنا کباب دوست داره و یکی از غذاهاییه که بهتر میخورتش..
مامانی باران
4 دی 92 1:04
دندون دندونم کن با دندون دون دونم کن عزیز دلم مرواریدهای قشنگت مبارک باشه
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ای جانم.. این شعر رو خاله المیراشم براش میخونه.. مرسی
[MaDaR[MaNiA
4 دی 92 22:52
وای که قربونش برم چقدر نازهبووووووووووس مادر مهربون به وبلاگم بیا منتظر نظرم....
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم دو بار سعی کردم وبتون باز نشد چرا؟ حالا دوباره امتحان میکنم و مرسی از اینکه سر زدین
خاله
6 دی 92 12:25
ببخشید درگیر امتحانم وقتم کمه ای جان ماشالا خانمی شده واسه خودش اولین دندونش مبارک باشه...................
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
مرسی از اینکه به ما سر میزنی و امیدواریم که توی امتحاناتت موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد