النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اداره ی آموزش و پرورش همایونی!

1392/9/17 2:25
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

این النا خانم که خیلی قند و نبات تشریف دارن از همون روزهای اول تولدشون تحت آموزش اینجانب(مامان خانم) تحصیل را آغاز نموده اند و الان تقریباً فوق تخصصای دکترا دارن در امر نی نی دانشمند بودن!

بله .. بله..

البته قبل از بدنیا اومدن خانمی هم از اواخر چهار ماهگیه بارداری که شنوایی نی نی کامل میشه گوش دادن به قرآن و انواع موسیقی خصوصاً کلاسیک(موتسارت و بتهوون و ..) رو برای النا شروع کردم و یه اسپیکر کوچیک رو با صدای کم روی شکمم قرار میدادم ! بعد یه مدت نی نی کاملاً واکنش نشون میداد و چرخ میزد!niniweblog.com

در اینجا آموزشهای نی نی جونی رو لیست می فرمایم که بدین شرح است:

به امید اینکه پایه گذار تفکر و تعقل باشم برای دخترم و کمکش کنم تا بتونه با استفاده از هوش و استعدادهای درونیش خلاقانه تفکر و هوشمندانه عمل کنه!

niniweblog.com

از ده روزگی کتاب رشد هوش نوزادان  - 0 ماهگی که شامل تصاویر سفید و سیاهه رو مقابل چشماش میگرفتم و هر روز درس میخوندیم .. دخترم به شکل دایره واکنش نشون میداد و میخندید از بس که مهربونه! جلد دو همین کتاب رو هم از دو ماهگی شروع کردیم که اشکالش پیچیده تر میشه و رنگی ! البته توی عکسهای جلد دو هم النا به صفحه ی دایره های رنگی لبخند میزد که من عاشق این لبخنداش بودم گاهی هم تقلب میکردم و این صفحه رو دو بار بهش نشون میدادم!

کتاب رشد هوش نوزادان

niniweblog.com

یه مجموعه ی سه جلدی با عنوان شیوه های تقویت هوش نوزاد هم خریدم که جالبه و دوره های 3 ماهه داره و از سه ماهگی تا یکسالگی رو پوشش میده! این کتاب رو هم از سه ماهگی شروع کردیم و خیلی جالبه ! گاهی کاملاً متوجه میشم که النا با دیدن تصویر کاملاً داره فکر میکنه!! ای جان مامان... البته هر عکس رو باید طبق زمانی که مشخص شده در معرض دید النا قرار بدم... والان هم مشغول تمرین جلد سوم هستیم(9-12 ماهگی)..

چند روز پیش هم النا با کاغذ یکی از کتابای این مجموعه واسه اولین بار انگشتش رو بریدناراحت که خیلی هم خون اومد! راه علمه دیگه! سختی و فراز و نشیب زیاد داره!

شیوه های تقویت هوش نوزاد سه جلدی 

niniweblog.com

اما.... می رسیم به دوست خوب من: بیبی اینیشتن!!!

البته سی دی های موسیقی کلاسیک و یکی دو مورد دیگه رو ارجینال تهیه کردم اما کل مجموعه رو نگرفتم و از این بابت خوشحالم! چون با یه مجموعه سی دی آشنا شدم بنام دانشمند کوچولو که هر چهار دی وی دی این شرکت رو در قالب یک دی وی دی ارائه کرده با قیمت 2500 تومن یعنی به جای یه خرید صد تا صدو سی هزار تومنی با 15 هزار تومن کل مجموعه که شامل 6 سی دی هست رو خریدم که 24 تا برنامه داخلش داره!

و اینکه النا عاشقشه از کمی قبل از سه ماهگی تا حالا و اینطور که رده سنی روی محصول نشون میده تا 6 سالگی میتونم ازشون استفاده کنم و خیلی جالبن واقعاً گاهی خودم هم همراه النا نگاه میکنم! گرچه اغلب اوقات از فرصت استفاده میکنم و کارامو انجام میدم مثلاً ناهارمو میخورم! کتاب میخونم و حتی گاهی روزایی که النا یه لحظه هم بهم فرصت نمیده برای گلاب به روشون! ازش استفاده میکنم ... خدایا به خانم جولی خانم! سازنده ی این اثر عمر طولانی عطا بفرما.. بگو آمین...

النا که اغلب پای این برنامه میخکوب میشه ! و کاملاً به محتوای تصاویر دقت میکنه.. حتی اگه توی اتاق دیگه ای باشه و موزیک برنامه رو بشنوه سریع متوجهش میشه و حتی اگه جلوی دیدش قرار بگیریم برای اینکه صفحه ی تی وی رو ببینه سرک میکشه و تلاش میکنه!

خلاصه که... زنده باد بیبی اینیشتن!!!!

دانشمند کوچولو

niniweblog.com

سی دی های زبانهای مختلف :

فرانسه، اسپانیایی، استانبولی، انگلیسی، روسی و ژاپنی و ..

چون بخشی از مغز هست که صداها و هجاهای زبانها رو یاد میگیره و فقط تا یکسالگی فعاله بعد از اون از کاراییش کم میشه و مغز به زبانهای شنیده شده در طول این یکسال بهتر جواب میده!

سی دی آموزش زبان

niniweblog.com

کارتهای دید آموز:

عالین! النا که خیلی دوستشون داره و گاهی سعی میکنه کلمات رو با من تکرار کنه، مثلاً :

توپ که بهش میگه : دوب

و قهوه ای که بهش میگه: گَگِ ای

niniweblog.com

 

البته بیشتر از اینکه این کارتا رو بخونه می خورتشون و دائم باید مراقب گاز گاز شدن کارتا باشم البته گاهی هم توی یه لحظه موفق میشه و به همین دلیل بعضی از کارتهاش گوشه نداشته بید!

هر بسته شامل 30 کارته و قیمت هر بسته 2500 تا 3 هزار تومانه..

کارتهای دید آموز

کارت دید آموز رنگها

کارت دید آموز اشکال

niniweblog.com

فلش کارتهای آموزش حروف :

البته زوده اما بیشتر برای اینکه تلفظشونو بشنوه اینا رو تمرین میکنیم و البته دیدن همزمان تصویر حروف هم که حتماً خوبه و نمیتونه بی تاثیر باشه!

فلش کارتهای آموزش حروف

niniweblog.com

کتاب داستان خارجی یا 2 زبانه: که بیشتر از نظر شنیدن لغات و آموزش سماعی کلمات اهمیت داره!

کتابهای داستان خارجی یا دو زبانه

niniweblog.com

کتابهای قصه و داستانهایی آهنگین..

کتاب شعر و قصه

niniweblog.com

سی دی ترانه های ایرانی برای بچه ها

قدیمی و جدید(مربوط به شخصیتهای عروسکی و کارتونی)

سی دی های ترانه ی کودکانه

niniweblog.com

و مجموعه های دیگه ای که یا مشابه موارد معرفی شده هستن یا به خوبی اونها نیستن مثل کودک دانشمند که مثل بیبی اینیشتنه اما فیلمش قدیمی تره!

کودک دانشمند

niniweblog.com

+ یکسری آموزشهای دیگه مثل نام حیوانات و ..

آموزش نام حیوانات

آموزش نام حیوانات

niniweblog.com

البته یه فکرایی هم واسه سرگرمیش کردم!niniweblog.com

 مثلاً چند ساله که بهترین انیمیشنهایی رو که به بازار میاد رو براش آرشیو میکنم! همه ی ما خانوادگی عاشق انیمیشنیم البته الان واقعاً کارتونها گاهی از فیلمها هم جذابترن خصوصاً اگر ساخت چند تا کمپانی مثل : pixar و dream works باشن و یه گروه دوبله ی خوب هم داریم که اگه دوبله اش هم مال اونا باشه محشره.. حتی گاهی کارتون زبون اصلیش به جذابیت دوبله اش نیست!!!

سی دی انیمیشن

البته الان زیاد کارتون نمیبینه! راستش تقریباً اصلاً نمیبینه!

چون روند داستانی کارتون براش خیلی جذاب نیست، سی دی های بیبی اینیشتن رو بیشتر دوست داره.. 

niniweblog.com

خلاصه که...

موفق باشی النا خانم... دانشمند کوچولوی مامانی!

همه ی تلاشم برای اینه که بتونم تو رو حتی شده یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنم..

عاشقونه میخوامت..

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بهار
17 آذر 92 2:18
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مینا مامان روشا
17 آذر 92 12:53
حتما به وبلاگ من سر بزنین و واسه یه نی نی کوچولو دعا کنین
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام امیدوارم حال آوا کوچولو زودتر خوب بشه ولی مطالبش با رمزی که اعلام کرده بود باز نشد عزیزم
نرگس
18 آذر 92 14:33
چه کارهای خوبی کردی عزیزم...خیلی خوشم اومد انشاله منم بتونم برای دخملیم این کاراها رو انجام بدم تا بشه یه دانشمند قربون دانشمند کوچولو برم من
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم از تشریف فرمائیتون خانمی آمدم به وبت و منتظر تولد دخمل خانمیت هستم که مثل شاپرکم دی ماهیه
مامان فاطمه
18 آذر 92 16:33
ای ول به این مادر نمونه و فعال خدا بده از این مامانا نی نی ما که تو این مورد شانس نداشت خوش به حال النا
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنون ولی شکسته نفسی نکن خانمی شما هم خیلی مامان خوبی هستی خودم شهادت میدم!
مامان فاطمه
18 آذر 92 16:35
راستی چیزی که خواسته بودید الساعه اطاعت شد اسم النا جونو همون طور که خواسته بودید درست کردم ممنون که به ما سر زدید
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنون از شما خانمی
ژاله مامان آیدا
18 آذر 92 21:47
سلام به مامان النای زیبا ممنون که به وب کادونمدی سر زدی. کلاه تولد ها 10،000 تا 14،000 تومن هستن.هر کدی دوست داری بهم بگو. حلقه های اسم رو هم برای در اتاق النا جون نگاه کن ضرر نداره راستی خوشحال می شم به وب دخترم هم سر بزنید http://mymoon.niniweblog.com با اجازه لینکتون کردم تو وب دخترم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به ژاله خانمی هنرمند اسمهای روی در رو با چه عنوانی تو وب گذاشتی؟ ندیدمشون راستی منم نازدخترت رو لینک کردم عزیزم موفق باشی
negar
20 آذر 92 13:07
سلام خانومي خوبي منم دارم خاله ميشم ني نيمون 18 دي دنيا ميآد .من ديروز وبلاگتونو ديدم همشو خوندم همشونوووو انشالا كه النا جون هميشه سالم باشه در كنار خانوادش
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام به نگار خانومی خاله ی مهربون نی نی که اومد واسش وبلاگ میسازین؟ اگه ساختی یادت نره به من بگیا آخه تولدشم با النا خیلی نزدیکه دیگهراستی نی نی دختره یا پسر؟ واقعاً همه ی مطالب رو خوندی؟ ممنونم ممنونم.. و خسته نباشی
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 14:58
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم طی سه روز چند بار سعی کردم ولی وبت باز نمیشه!چرا؟
negar
24 آذر 92 9:06
سلام آره عزيزم لحظه به لحظه مامانه خوب ني ني مون دختره باشه چشم النا جون ببوسيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد