النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

یه رسم دوست داشتنی...! ویارونه!!

1392/5/22 18:33
21,011 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم یه همچین رسمی تو خانواده ی همه هست یا نه؟ ولی منکه اصلا از وجودش اطلاعی نداشتم شاید برای همین خیلی خوش بحالم شد و ذوق کردم..

عصر روزیکه من رفته بودم دکتر و نی نی رو دیده بودم خیلی هم پسندیده بودم!! مامان زنگ زد به امیرعلی و یه کم با هم پچ پچ کردن، بعد امیر به من گفت مامان خرید داره من میرم کمکش و زود میام منم که خیلی ساده و مظلومم تعجب !!! باور کردم و مشغول کارام شدم تا امیر برگرده، چند دقیقه بعد در باز شدو طبق معمول گل اومد!! یعنی مامان گلناز خانمی و امیر اومدن، ولی چه اومدنی !! کلی با خودشون غذاهای خوشمزه آورده بودن! همینطور که این خوراکی های خوشمزه رقص کنان و چشمک زنون و طیق طبق میومد توی خونه من در حالیکه متعجب نگاه میکردم، هی مدام روحم شادتر میشد!!! به مامان گفتم: جریان چیه مامانی؟ مهمونیه؟ گفت نه مامان ویارونه است همه اش مال توئه!!

منکه اصلا به عمرم چیزی راجع به این رسم پسندیده! و خوشمزه نشنیده بودم، کلی به پیشینیان و نیاکانمون آفرین.. صد آفرین .. گفتم و برای روح بسیار محترم مخترع ویارونه هم یک درود سفارشی حواله فرمودم!

دیگه بهتر از این نمیشد، کلی غذای خوشمزه رو میز بود که همه اش مال من و نی نی بود و بنده به این وسیله میتونستم شکمویی مثل امیر رو حسابی شکنجه کنم! از خود راضی

که البته خیلی هم دلم نیومد و در ازای چند وعده ظرف شستن بهش اجازه دادم که اونم از غذاها بخوره! اینم بگم که امیر من خیلی گله و همیشه توی همه ی کارام کمکم میکنه.

 

امیییییییییییییرعلی دوستت دارم....   قلب 

 

خلاصه اینکه ویارونه به چند دلیل خیلی برام لذت بخش بود:

 

اول اینکه حسابی تحویلم گرفته بودن! تا حدیکه دلیوریش هم رسیده بود !

 

دوم اینکه خوشحالی مامان و بابامو از نی نی داشتنم بیشتر حس کردم. مامان گلناز عسلی من از وقتی خبر نی نی دار شدنمو شنیده هی منو نگاه میکنه اشک شادی تو چشماش حلقه میزنه! هی میخواد بغلم کنه! به جان خودم!!

راستی خواهرای گلم هم کلی کمک مامان کرده بودن.

 

و سوم اینکه غذاها خیلی خوشمزه بودن! جدی میگم.. چیزی ازشون نمونده که کسی بتونه امتحان کنه! ولی در شناساندن دست پخت خوب مامانم فقط همینو بگم که ایشون یکی از عوامل مهم ایجاد چاقی در عصر بیست و یکم شناخته شدن!! و توانایی فوق العاده ای در شکستن رژیم افراد دارن!

 

اون روز یکی از بهترین روزای دوران بارداری و زندگیم بود!

پیشنهاد میکنم که دولت بودجه ای رو جهت توسعه ی این رسم پسندیده و ترویج فرهنگ ویارونه اختصاص بده، جهت شادی ارواح و اجسام جمیع مادرا..

 

 

 

  و اینم عکسش:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اعظم
25 آبان 95 15:08
حتی منم با خوندنش کلی روحم شاد شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد