النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آتلیه ی مامانی - شماره یک

1392/8/16 0:54
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکسها هدیه ی نیم سالگی النا خانمیه

از طرف آتلیه ی مامانی!

عکسها در شش ماهگیه نازدخترم گرفته شده..

و این یعنی ما موفق شدیم اولین کسانی باشیم که

نیم سالگیه ماه رو ثبت کردن!

 

niniweblog.com

 

و همینجا از خاله ساناز و مامان گلناز تشکر می کنم چون تنهایی نمی تونستم واقعاً!

من و سانازی طراحی فضاها و عکاسی رو انجام دادیم و مامانی گلناز هم با شگردای مخصوصش باعث تمام این خنده های خوشگله دخترم شده! در یه کلام اگه مامان گلنازی نبود در آتلیه تخته بود!

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک 

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک 

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک 

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک 

niniweblog.com

 آتلیه ی مامانی - شماره یک

niniweblog.com

 آتلیه ی مامانی - شماره یک

niniweblog.com

آتلیه ی مامانی - شماره یک 

niniweblog.com 

یه سری دیگه از عکسهاشم قشنگ شده که اونا رو هم به مرور  لابه لای  مطالب میذارم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان روشا
23 مهر 92 20:16
وااااااااااااای چه عکسای قشنگی مامان هنرمند


مرررسسسسسسسیییییییییییییی الان حسابی مشعوف شدم تعریف کردی! خستگیم در رفت!
سمیه مامان زینب
23 مهر 92 23:36
سلام عزیزم به به چه عکسای قشنگی انشاا... همیشه بخندی عزیزم





مرسی سمیه خانمی برای شما و زینب هم همین آرزو رو دارم
مامی آنا
24 مهر 92 5:06
چقدر ناز این عکس ها.راستی اون خزها در پس زمینه چیز خاصی هست یا فقط خز هستن؟


مرسی
نه عزیزم چیز خاصی نیست از خز و پولیش و .. میشه استفاده کرد
آترا
24 مهر 92 16:40
ای جووووون چه شکلات خوشمزه ای...



ممنون عزیزم
مامانی باران
25 مهر 92 14:27
واقعا عکس های زیبایی شده عزیزم:-) ماشاءالله به نازدختر فرشته سیمای شما و خسته نباشید و هزار آفرین و تبریک...




مرسی از شما مامان باران خانمی

منم حتمابه وبت میام و دختر خوشگلت رو میبینم


هنوز مامان نشدم
26 مهر 92 1:39
عالی بود، اگه مامان شدم منم همینکارو میکنم.
عکاسیتونم مثل نویسندگیتون خوبه!
آآآآآآآآآآآآآفرین


ممنونم از لطفت
شما حتما مامان خوبی میشی عزیزم
مامانی مهسا
27 مهر 92 16:31
سلام عزیزم ماشاالله چه دختر نازی دارین عکساشم خیلی قشنگ شدن خدا واستون نگهش داره عزیزم من شما رو لینک کردم میخواستم بگم اگه دوست داشته باشین با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم پیش ماهم بیایین


مرسی مامانی مهسا جان .. حتماً

مامان و بابا محمدطاها
30 مهر 92 10:44
سلام
مامان شازده کوچولو پسرمون عاشق دخترتون شده
همش گریه میکنه

اجازه میدین بیایم خواستگاری

پسر ما این گلو میفرسته واسه دخترتون منتظر جوابتون هستیم


ای جانم..
من با النا صحبت کردم میگه میخوام درس بخونم ، حالا واسه این تصمیمها زوده!
بهش میگم ممکنه دیگه داماد به این نازی پیدا نکنیما اما گوش نمیکنه، میگه فعلا فقط توی وب دوست باشیم کافیه!
بابت گل هم ممنون
جوونای امروزین دیگه!خیلی سخت زیر بار ازدواج میرن!
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 14:54
ای جووونم ناااااااااااااازی
مامان شاهزاده کوچولو
پاسخ
ممنونم لطف داری خانمی
خاله
10 آبان 92 15:08
سلام مامانی وب دختری آپ شده بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد