النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

شعرهای خاله سانازی...

1392/8/7 3:15
979 بازدید
اشتراک گذاری

ساناز، خاله ی الناست و ترانه سرا و شاعر خوبیه.. و حالا محبت النا خانم ایشون رو به عرصه ی شعر کودک هم کشونده و منم اینجا شعرهایی رو که خاله برای دخترم گفته رو مینویسم تا یادگاری بمونه.. کلاً همه ی خانواده مهربونن و خیلی باحالن! تو یه پست دیگه عکسهای خانواده رو هم میذارم...

البته خواهر خوشگلم خودش خیلی بانمک و ناز این شعرها رو با لحن بامزه ای واسه النا می خونه! در ضمن النا خانم عاشق رقصیدنه و وقتی خالش براش میرقصه کلی ذوق میکنه و با دقت حرکاتش رو نگاه میکنه!! و البته عاشق اینه که موهات رو باز کنی و براش برقصی منم هر وقت موسیقی گوش میدیم چند دقیقه ای موهام رو باز میکنم و براش میرقصم، غش میکنه دخترم از خوشحالی..!

niniweblog.com

این شعرها مال 50 روزگیه الناست:

*****

النای  قشنگم،عروسک مثل قندم!

تو که لبخند میزنی،به همه دنیا می خندم!

تو کنارم باشی، با مداد نقاشی..

می کشیم رویایی که تو توی دنیا خوش باشی..

*****

النای من، همه رویای من

تو که هستی،خوبه همه دنیای من

قلب تو خورشیده،به همه تابیده

چشم من قشنگتر از النا رو ندیده...

*****

و النا هم که کلی حالشو میبره و محلول! میشه ....

اینم یه اصطلاح خانوادگیه! محلول شدی؟! یعنی حالشو بردی؟!

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیاناو هانا
18 مهر 92 2:22
سلام امیدوارم که النای عزیز همیشه سالم وتندرست باشه ودر کنار هم خوش باشین خوشحال می شم به وب من سر بزنین


ممنونم و حتما به شما دوست عزیزم سر میزنم
مامان روشا
20 مهر 92 10:51
ممنونم عزیزم که سر زدین...


خواهش میکنم هر دیدی یه بازدیدی داره دیگه عزیزم!
مادر منتظر
20 مهر 92 11:44
سلام مامانی خوب و مهربون النا سادات عزیزم



وایییییییییییییی که چقدر دخملیت بانمک و نازه. خدا بران حفظش کنه و سایه مامانی و باباییش همیشه روی سرش باشه.



خیلی از آشنایی با شما خوشحالشدم عزیزم. ممنون به وبلاگمون اومدی و به ما سر زدی.

خوشحال میشم با هم دوست باشیم عزیزم.

النا سادات خانوم مارو هم دعا کن عزیزم. مخصوصا فاطمه جونی من رو که صحیح و سالم به دنیا بیاد. شما هم که ساداتی و دعات خاصه نازنازی خانوم.

راستی فاطمه جونی من هم احتمالا حوالی همین تاریخی که النا سادات به دنیا اومده به دنیا بیاد امسال. فکر کنم 13 تا 18 دی ماه وقتش باشه.هنوز وقت دقیقش مشخص نیست.

بازم پیش ما بیایین.

النا سادات رو ببوس






مرسی عزیزم
پس دخمل ناز تو هم دی ماهی میشه؟ انشااله که به سلامت بیاد و خوشحالمون کنه...
حتما به وبت سر میزنم خانمی


خاله
20 مهر 92 16:24
mamani man nemidonam chetori bayad bezanam o az kojast



shoma behem yad midid


آره عزیزم از قسمت نی نی من توی مدیریت وبلاگ میتونی گزینه ی نی نی من فعال باشد رو بزنی البته قبلش هم باید تاریخ تولد رو وارد کنی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد