النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

تولدِ مامان مبارک!

1392/7/11 2:54
741 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ( 10 مهر ) تولدم بود

تولدم مبارک

niniweblog.com

من، تولد پارسالم رو دوست داشتم! با اینکه وسط اسباب کشی بودیم ولی چون سال گذشته دخترمم با من بود! یعنی کاملاً با من بود (توی دلم!) و اون روز متفاوت ترین روز تولد عمرم بود ، دوستش دارم!

خوب جالب بود که دو نفره شمع فوت کنی و کیک ببری!

امسال هم اولین سالیه که دخترم کنار من و امیر باباست.. و برای داشتنش از خدا ممنونیم...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روشا
13 مهر 92 12:42
تولدت مبارک مامان مهربون. من با اجازه لینک تون کردم شما هم دوست داشتین لینک کن.ممنون
خاله
14 مهر 92 16:51
خدا حفظش کنه
به وب دختری منم یه سری بزنید.........[گل

تولدتم مبارک...

ممنونم عزیزم و حتما بهتون سر میزنم
سمیه مامان زینب
15 مهر 92 1:41
سلام عزیزم تولدتون مبارک انشاا... سالهای سال عاشقانه زندگی کنید.


ممنونم ازت عزیزم برای شما هم همین آرزو رو دارم
مامانِ عسل
15 مهر 92 11:36
دیدم که به عرش شور و شوقی بر پاست برپا گر این بزم شعف ذات خداست گفتم به خرد چه اتفاق افتاده گفتا که عروسی علی و زهرا است سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه مبارک باد
مامانِ عسل
15 مهر 92 11:38
سلام
تولدتون با تاخیر مبارک باشه.
ممنون از پیام پر مهرتون.
مهر ماهی ها خییییییییییییییییلی گل هستن


مرسی عزیزم
غزل جون
16 مهر 92 11:22
سلام جونم
من غزلم
و تازه3 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن
مرسی گلم



خوش اومدی غزل کوچولو... حتما بهت سر میزنم نی نی جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد