النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

مامان مثل بارپاپاپا...!!!

1392/7/1 10:57
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

نی نیه مامان، نفس من...

مامان قبل از اینکه خدا تورو بهش هدیه بده کلی فعال و اکتیو بود اصلا بیکار نمیشد و خونه هم نمیتونستی پیداش کنی!! از صبح تا بعد از ظهر که توی شرکت بودم و همزمان حسابداری یه رستوران رو هم انجام میدادم در طول ماه چندبار هم کار چاپ و تبلیغات انجام میدادم ، باشگاه هم میرفتم! تازه بعد از همه ی اینا با باباامیر میرفتیم اینور و اونور تا شب، مثلا خونه ی مامانی گلناز، پارک، پاساژ و ...niniweblog.com

 اما الان که تو 7 ماهه هستی من دقیقا 9 ماهه که تبدیل شدم به یه مامان تمام عیار و 24 ساعته که تقریبا همه ی وقتم توی خونه میگذره !! یعنی بارپاپاپا و میو میو هم تا این حد عوض نمیشدن که زندگی من عوض شده!!

niniweblog.com

از 30 مهر ماه سال 91 که دیگه دفتر نرفتم ( تا 7 ماهگی - بارداری) تمام وقتم رو خونه هستم البته یه بخش عمده ی این خونه بودن برمیگرده به جابجایی خونه و فروش ماشینم و .. و همه اش بخاطر تو نیست ولی خوب گاهی واقعا سبک جدید زندگیم خسته ام میکنه البته ماههای اول تولد یه بچه بجز خستگی کلی هم لذت داره ولی خوب واقعا گاهی سخت میشه!! خدا به همه ی مادرا کمک کنه واقعا!!! مثلا تو ٧ ماه گذشته زودتر از ٢ الی ٤ صبح نخوابیدم و همین به هم ریختگی خواب شبانه خودش کلی باعث خستگی میشه!!

niniweblog.com

و تازه گاهی فکر میکنی تمام تلاشت کافی نیست و باید بیشتر سعی کنی!! شاید هم من یه کم سخت میگیرم؟ دیگه دارم غر میزنم نه؟

پس بهتره اینم بگم از اینکه  تورو دارم و با تو هستم راضی و خوشحالم و هیچوقت نمیتونم شکر داشتنت رو بجا بیارم ! تو زندگیم هیچ کدوم از کارام تا این حد اثربخشی مثبت نداشته که تو داری عزیزم!! تو تک ستاره ی آسمونمی..

niniweblog.com

یه جورایی تو بلند مدتترین سرمایه گذاری عمرم هستی! همه ی زندگیمو واسه ی بودنت میدم!

وقتی فهمیدم تورو دارم بزرگترین خوشحالیم این بود که فهمیدم خدا منو خیلی دوست داره و از من ناامید نیست! به من امید داره که واسم نقشه کشیده، بهم برنامه داده، منو دوست داره که تو رو سپرده به من! و واقعا امیدوارم خدا خودش در کنارم باشه تا به بهترین نحو بتونم مادری کنم، لااقل اگه مادر کاملی نباشم بتونم یه مادر کافی باشم برای تو ..

niniweblog.com

برای تو که همه ی قلب مامانی...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنا
17 شهریور 92 4:26
راستی افتخار میدی اولین کسی باشم که تو لیست دوستانت قرار میگیرم؟افتخار لینک بدین

الهه مامان آرمین
17 شهریور 92 12:31
چه پست زیبا و با انرزی

منم تقریبا مثل شمام خیلی سخته که دیگه نمیتونیم اکتیو باشیم البته چون تنوع زیادی توی زندگی نیست من کمی خسته شدم ولی عاشقانه پسمو دوستدارم


درسته عزیزم، خستگیا چیزی از محبت مادرونه کم نمیکنن، و بالاخره کم کم میتونیم تا حدودی به زندگی پر از تحرک قبلمون برگردیم حالا شاید با یه کم تفاوت! موفق باشی
مامان اسما
19 شهریور 92 15:45
هزار ماشالا به این دخمل ناز دوستی با شما باعث افتخاره من لینکتون کردم شماهم دوست داشتین مارو لینک کنین

مهدیه مامان النا
28 شهریور 92 22:39
سلام چه جالب اسم دختر منم الناس و 24 دی ماه به دنیا اومده البته فکر می کنم شما قبلا به ما سر زده بودید ولی من نتونستم لینکتون کنم آخه صفحتون باز نمیشد خوشحال میشم لینکم کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد