النا شاهزاده ی کوچولوی مامانیالنا شاهزاده ی کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

خرید برای نی نی

1392/5/22 18:29
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

خرید دقیقا همون بخش از زندگیه که خانوما هیچ وقت از تکرارش خسته نمیشن! حتی اگه بتونن این بخش رو تنظیم میکنن که دائم ریپیت بشه!! البته یه سری از آقایونم همینطورن! میگی نه؟ من خودم چندتایی میشناسم لبخند

اول بگم که من اصلا تجربه ی خرید برای بچه هارو نداشتم و دقیقا ٢٥ سالی میشه که توی خانواده ی خودمون هیچ نی نی ای بدنیا نیومده بود به همین دلیل مامان گلناز هم میگفت همه چیز عوض شده و نیازها هم تا حد زیادی با موقعی که ما نی نی بودیم فرق کرده!

خیلی آمار صحیحی از اینکه چی باید بخرم و از کجا؟ نداشتم فقط خیابون بهار رو بلد بودم اونم چون وقتی بچه بودیم مامان از اونجا برامون لباس میخرید و خوب طبیعتا اونجا رو هم یه ده پونزده سالی میشد که نرفته بودیم!

و اینجا بود که خاله المیرا کارشناس بی بدیل اینجور مسائل!! به کمکم اومد و کلی راهنماییم کرد برای یه سری از خریدها هم همراهمون اومد. مرسی خاله المیرا !! دوستت داریم ماچ

که البته شرط بستیم که النا وقتی صحبت کنه اولش میگه خاله المیلا یا ارل میلا نیشخند

اینم بگم که این المیرا خانومی، خواهر کوچیکه ی منه و همون آخرین نی نی ایه که 25 سال پیش توی خانوادمون متولد شده!!

کلی راجع به اینکه چی بخرم؟ و چه مارکی بهتره ؟و چه مدلی کاربردی تره؟ بهم کمک کرد.

ولی در مورد لباس اوایل یه سری خرید ذوقی انجام دادم البته خوشبختانه چون جنسیت نی نی رو تا 6 ماهگی قطعی نمیدونستم! تعداد اینطور خریدهام زیاد نبود مثلا یه سری زیردکمه ی خارجی خریدم که با اینکه جنسشون عالیه ولی شلوار یا پوشکی ای برای اینکه همراهشون بپوشونم نداشتم و تجربه شد که بهتره ست خرید کنم !

یه نکته هم نسرین بهم گفت که خیلی خوب بود اونم اینکه رکابی یا آستین کوتاه/بلند اگر میخرم حتما زیر دکمه بگیرم تا موقع بغل کردن نی نی لباسش جمع نشه و پهلوش بیرون نمونه بخصوص که نی نی من زمستون بدنیا میومد! مرسی نسرین جونم چشمک

و یه تقدیر اساسی از مامانی گلناز برای همه ی کمکهاش و راهنمایی هاش و همراهی هاش برای خریدهای نی نی گولوی من

بوس بوس مامانی گلناز بغل

اینم چند تا عکس از وسایل النا خانمی ( البته اونموقع اسمش فقط نی نی بود):

 

خرید برای نی نی النا

 

خرید برای نی نی النا

 

 

خرید برای نی نی النا

 

خرید برای نی نی النا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به می باشد